zawartosc www.pld.org.pl vs PLD 1.0

Grzegorz Saracki sarak w gisz.net.pl
Wto, 26 Lis 2002, 13:06:56 CET

Cześć

Zachwalałem właśnie qplowi PLD na ircu, pierwsze pytanie jakie się
pojawiło to czy jest dobry instalator. Wiec pisze że "od wieków" ;).
I podkreślam że wyszło 1.0 stable. A tu znowu pojawia się pytanie czy
instalator jest "stabilny". Tu sie poirytowałem, podniosłem ton, ze jak
jest PLD "stable" to instalator tez. A on mi na to:

http://www.pld.org.pl/distrib/install/

Wiec jak to jest, bo musze przyznać ze mnie to zmieszało.

pozdr.
--
+-----------------Grzegorz Saracki aka Sarak-----------------+
| sarak(at)gisz.net.pl, sarak9(at)poczta.onet.pl GG#1343090  |