co rsyncować

Marcin Wyszomierski floyd w neuronomy.pl
Wto, 26 Lis 2002, 13:48:44 CET

* Michal Margula <alchemyx w uznam.net.pl> [2002-11-26 13:39:44 +0100]:

> Nie bardzo chyba się sprecyzowałem o co mi chodzi :P
>
> Otóż, w katalogu PLD-2.0 będą się powoli pojawiały nowe pakiety. Czy
> będzie można z nich spokojnie się upgradować? Czy już utknę na updates z
> PLD-1.0? ;]. Chodzi mi o maszyny produkcyjne, bo w domq to oczywiście to
> ja sobie poradzę :P

Zbyt malo wiem o PLD by sie wypowiadac. Napisalem tylko jak to jest w
Debianie, gdzie dokonujesz 2 krokow. Po pierwsze sciagasz sobie
informacje o wersjach pakietow deb korygujac odpowiednie wpisy w
/etc/apt/sources.list

deb http://ftp.uk.debian.org/debian stable main contrib non-free
na
deb http://ftp.uk.debian.org/debian unstable main contrib non-free

pozniej tylko apt-get dist-upgrade, i po skonfigurowaniu pakietow masz
juz unstable OS. Sadze, ze w PLD jest podobnie, sama idea,realizacja
to sprawa wtorna.

--|mw|

PS.

Moze sie wkoncu zabiore a to PLD, szczegolnie ze mialem swego czasu
ambitne plany co by przeportowac PLD na maszyny HP 9000. PLD zamiast
HP-UX'a, to by bylo cos, na razie to waskie grono jezeli chodzi o port
na HP 9000, Debian, chyba RH i kilka innych.