sodipodi 0.28

Śro, 27 Lis 2002, 23:40:58 CET

> Wyszła nowa wersja sodipodi 0.28, ale nie buduje sie z obecnym specem,
> próbowałem majstrować przy nim ale (słabo sie na tym znam) dostaję:
> RPM build errors:
>     File not found by glob:
> /home/users/dzeus/tmp/sodipodi-0.28-root-dzeus/usr/X11R6/share/applnk/G
> raphics/*
> Przydałyby mi się jakieś sugestie co jest zwalone w obecnym specu:
> "- upgraded to 0.27, not tested if builds yet" :-)

Nie buduje sie. Przynajmniej u mnie:

configure: error: conditional "USING_OAF" was never defined.
Usually this means the macro was only invoked conditionally.
error: Bad exit status from /var/tmp/rpm-tmp.64633 (%build)

$ rpm -q oaf-devel oaf
oaf-devel-0.6.10-4
oaf-0.6.10-4

(jesli ma to jakiekolwiek znaczenie)