co rsyncować

Wto, 26 Lis 2002, 20:33:50 CET

> eeee - to zależy.
> Jeżeli coś ma wejść i do 1.0 i do 2.0 (jakieś security update-y, fixy) to
> nie ma sensu tego rozbijać na branche i wszystko z HEAD idzie. Tak jak

Moze byc i bez brancha, ale ktos wtedy powinien pilnowac etykietowania
wersji dla ra odpowiednia etykieta...
Bo sie znowu zrobi bajzel z puszczaniem na buildery ra rzeczy do tego nie
przeznaczonych.
Ale i tak uwazam, ze lepiej zbranchowac, bo moze dla odmiany ktos poprawke
wlasciwa dla ra wrzucic przypadkiem na head...

> teraz się zrobiło z pine.

Ze co? Nie zauwazylem, zeby cos poszlo na ra/alpha ...

  phone (48)(58) 347 14 61