RFC: Zmiany w applnk.

Rafal Cygnarowski rbuilder w pers.pl
Śro, 27 Lis 2002, 08:02:22 CET

W liście z śro, 27-11-2002, godz. 00:32, Piotr Szymanski pisze:
> Witajcie,
> W zwiazku z podzialem kde na pakiety, chcialem zaproponowac wprowadzenie
> nastepujacych zmianw  applnk:
> Do katalogu Scientific pragne dodac:
> - Languages: skupiajacy wszystkei programy zwiazane z nauka jezykow
> - Learning: skupiajacy programy zwiazane z przyspieszaniem/ullatwianiem nauki
> (np. flashkard)
> Z powazaniem,
IMVHO applnk jest w ogole do reorganizacji...
w KDE klikniecie na K-menu moze przyprawic wrecz o zawal serca :>

-
5 ost. uzywanych programow
-
Zabawki
Programowanie
Edytory
Gry
Grafika
Pomoc
Multimedia
Siec
Biuro
Ustawienia
System
Terminale
Narzedzia
Centrum sterowania
Katalog domowy
Znajdz pliki
-
Zakladki
Ostatnio uzywane dokumenty
Szybkie przegladanie
-
Wykonaj polecenie
Zablokuj ekran
Wylogowanie
-

Tak wyglada to teraz. Nie wiem jak Wy, ale wg. mnie powinno powstac menu
Programy, gdzie wyladowalyby: Zabawki, Programowanie, Edytory, Gry,
Grafika, Multimedia, Siec, Biuro, Terminale, System, Narzedzia...

Poza tym "Chromium Setup" w menu "Ustawienia" to chyba jednak lekkie
przegiecie... ;)

--
Rafal Cygnarowski <rbuilder w pers.pl>