co rsyncować

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Śro, 27 Lis 2002, 11:33:07 CET

On Wed, Nov 27, 2002 at 08:59:40AM +0100, Paweł Gołaszewski wrote:

> To, że kloczek wspomniał _raz_ o wejściu od razu w 2.5 nie znaczy, że tak
> będzie. Ja mam tak naprawdę mieszane uczucia co do tego pomysłu.

Teraz tego nijak nie widzę. Może za kilka miesięcy.

Od systemu używanego do rozwoju oprogramowania oczekuję, że nie rozwali
fs (a tym bardziej nie pośle w kosmos) ani nie zdechnie przy OOM.
A na razie takie są doświadczenia z 2.5.47: na jednej maszynce tak
obsłużył istniejący xfs, że potem nawet 2.4.x żądało uruchomienia
xfs_repair; na drugiej padło po OOM.

--
Jakub Bogusz