w razie braku sprzeciwów....

Piotr Meyer aniou w root.pl
Śro, 27 Lis 2002, 11:50:25 CET

On Wed, 27 Nov 2002, Piotr Szymanski wrote:

> Ja mam sprzeciw, bo wg. mnie to powinno byc troche inaczej zogranizowane, tzn
> wg. autora i przegladsz scriny poszczegolnych autorow, a teraz jst chaos raz
> jest scrin zytka a araz moj, albo czyjus inny.

Hm. bałaganu być nie musi, bo screeny wyświetlane są wg. kolejności
umieszczenia ich w screens-list.txt. Nie wiem, czy podział wg. autorów
ma sens, bo jednak osoba nie wyprodukuje więcej niż dwa-trzy zrzuty
(tak mi się przynajmniej wydaje). Raczej zrobiłbym, sugerowany mi już,
podział na sekcje tematyczne.

Pozdrawiam,
Piotr 'aniou' Meyer