Propozycja zmian podkatalogu Scientific w applnk

Śro, 27 Lis 2002, 13:22:08 CET

> Po pierwsze, kiedyś była mowa żeby zmienić Scientific na Science (bo jest
> Network, Games, etc). Więc może to zróbmy.

Byly nawet wprowadzone pewne zmiany, ale stanelo na tym, ze Scientific
lepiej pasuje.

> Po drugie, wewnętrzna struktura Science (a.k.a. Scientific):
>
> a) Numerics (tutaj takie rzeczy, jak octave, scilab, calc,
> dalc etc)
> b) Mathematics (pari, yacas)
>
> /* niematematykom taki podział może się wydawać absurdalny, ale wg mnie
> powinno się oddzielić MATEMATYKĘ od odwracania i mnożenia macierzy */
>
> c) Chemistry (gmoiss)
> d) Physics (jeżeli teraz byłoby puste, to niedługo)
> e) Astronomy (xephem, spacechart,
> f) Data Visualisation (gnuplot, grace)
> g) Engineering (projektowanie obwodów)

Unikalbym tworzenia menu z niewiecej niz jedna pozycja.
To a'propos Engineering (chyba, ze cos przeoczylem ?).

Niektore programy moga rownie dobrze pasowac do Chemistry jak i do Physics.
Co wtedy ?
[ roznicy merytorycznej pomiedzy "Chemical Physics" a "Physical Chemistry"
  do dzis nie zauwazam ;) ]

  phone (48)(58) 347 14 61