Propozycja zmian podkatalogu Scientific w applnk

Roman Werpachowski roman w student.ifpan.edu.pl
Śro, 27 Lis 2002, 14:12:00 CET

On Wed, 27 Nov 2002, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Byly nawet wprowadzone pewne zmiany, ale stanelo na tym, ze Scientific
> lepiej pasuje.

To chyba ja się upierałem... Ale może już lepiej nie zmieniać.

> Unikalbym tworzenia menu z niewiecej niz jedna pozycja.
> To a'propos Engineering (chyba, ze cos przeoczylem ?).

Jest >= 2 aplikacji do projektowania obwodów.

> Niektore programy moga rownie dobrze pasowac do Chemistry jak i do Physics.
> Co wtedy ?

Rzut monetą... a w programie szkolnym fizyka jest razem z astronomią, to
dodatkowo komplikuje. Ale programy do obliczania konfiguracji elektronowej
należą do Chemistry bez wątpienia.

Dotykamy tu pewnego problemu: fizyka jest królową nauk, więc każdy program
naukowy można wrzucić do menu Scientific/Physics ;-)

--
Roman Werpachowski <roman at student.ifpan.edu.pl>
"And now for something completely different"