Propozycja zmian podkatalogu Scientific w applnk

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Śro, 27 Lis 2002, 20:02:10 CET

On Wed, Nov 27, 2002 at 01:13:12PM +0100, Roman Werpachowski wrote:

> Po pierwsze, kiedyś była mowa żeby zmienić Scientific na Science (bo jest
> Network, Games, etc). Więc może to zróbmy.
>
> Po drugie, wewnętrzna struktura Science (a.k.a. Scientific):
>
> a) Numerics (tutaj takie rzeczy, jak octave, scilab, calc,
> dalc etc)
> b) Mathematics (pari, yacas)
>
> /* niematematykom taki podział może się wydawać absurdalny, ale wg mnie
> powinno się oddzielić MATEMATYKĘ od odwracania i mnożenia macierzy */

No wiesz.. ja znam takich co odróżniają Matematykę od przepisywania
termów :-) Ale to już zbyt głębokie zboczenie żeby się tym zajmować...

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h