bzipować czy nie - oto jest pytanie

Czw, 28 Lis 2002, 19:16:03 CET

On Thu, 28 Nov 2002, Michał Margula wrote:

> hejka!
>
> Mam problem, bo nie wiem co robić. Djurban już mnie skrzyczał a Wiget poparł.
> Chodzi o tłumaczenia do psi (pliki psi_*.ts), które zajmują 2,5 megabajta i
> leżą luzem w cvsie.
>
> Wrzucać je do jednego archiwum czy nie? Już wrzuciłem i teraz sam nie wiem :).

Jeżlei to są pliki tekstowe i cos się w nich będzie zmianiać to
zostawiłbym raczje bo klejne zmiany w nich w sumie zajmą mniej miejsca w
cvs.
W src.rpm-ie wszystko i tak poddawane jest gzip -9nf i tu różnice niby
będą w rozmiarze końcowego src.rpm-a ale nie znowusz jakieś takie duże.
Tak czy inaczej o miejsce na dyskach repo na razie nie ma co się mocno
martwić :)