Zchrzaniony aumix

Robert R. Wal rrw w hell.pl
Pią, 29 Lis 2002, 20:34:02 CET

On 02.11.29 Cezar Cichocki pressed the following keys:

> p.s. Tak dlugo jak to jest padniety aumix to mniej boli. Gorzej jak sie
> kiedys komus reka na waznym pakiecie omsknie...

Tak jak to ma miejsce w przypadku Galeona? W 1.0-stable od kilku
dni nie działa, wywalając się przy starcie z komunikatem:

Cannot find a schema for galeon preferences.
Check your gconf setup, look at the galeon FAQ for more info.

Żeby było śmieszniej, problem nie jest ani w galeonie, ani w gconf, bo
oba od dawna nie były apgrejdowane. Raczej winne są jakieś
biblioteki, od których one zależą.

Żeby nie było, błąd w aumix i nie startującego galeona zgłaszałem już
pare dni temu pldbug-iem. Czyżby on też nie działał...?

Robert

--
Bastard Operator From 149.156.96.35