sodipodi 0.28

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w alpha.net.pl
Czw, 28 Lis 2002, 22:19:35 CET

On Thu, 28 Nov 2002 13:54:44 +0100
Artur Flinta <aflinta w at.kernel.pl> napisał(a):

> Po prostu nie znajduje plików w takiej lokacji, albo jest jakaś
> literówka, albo się gdzie inedziej zainstalowały, albo ichj nie ma :)
> Zakomentuj linijkę z %{_applnkdir} i jak masz w miarę nowego rpm'a to
> wyświetli Ci listę czego jeszcze nie spakietował.

Zakomentowałem, zbudowałem ale:
Searching for omited files: (using /usr/lib/rpm/check-files)...
ostrzeżenie: found installed files not placed in any package:
---
   /usr/X11R6/share/gnome/apps/Graphics/sodipodi.desktop
---
czyli plik jest tworzony ale nie może być dodany bo nie jest tworzony
odpowiedni katalog przy make install. Nie wiem jak tego speca przerobić
:(
--
DzeuS