man ftruncate

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Czw, 28 Lis 2002, 23:21:02 CET

On Thu, Nov 28, 2002 at 06:48:51PM +0100, Marcin Krzyzanowski wrote:
> [krzak w los krzak]$ man ftruncate
> fopen: Nie ma takiego pliku ani katalogu
> Cannot open man page /usr/share/man/pl/man2/truncate.2.gz.gz
> Nie ma strony manuala dla ftruncate
[...]
> czy to dlatego ze man ma opcje "f" ? czy to znaczy ze nie mozna miec
> manazaczynajacego sie na f

Nie. Dlatego że to ftruncate.2 zawiera tylko ".so truncate.2", natomiast
nie ma polskiego manuala truncate(2).

To samo jest z polskimi fprintf(3) i printf(3) - to zauważyłem kilka dni
temu i wpisałem do TODO w pl_PL - trzeba dopisać printf(3) albo usunąć
przekierowanie fprintf(3), żeby man brał angielski manual zamiast błędu.

--
Jakub Bogusz    http://www.cs.net.pl/~qboosh/