Zchrzaniony aumix

Cezar Cichocki cezar w cs.net.pl
Pią, 29 Lis 2002, 10:21:46 CET

VTAM!

On Thu, Nov 28, 2002 at 11:28:32PM -0500, Filip Kalinski wrote:
[...]
> To taki ficzer nowej wersji :)
> Kompilowane ze źródeł daje to samo (i jeszcze segfault wersji pod Xy)
> :-))

 Bomba. Ale skoro to ma byc STABILNE PLD to wskazane jest zeby poza
 zaakceptowaniem pakietu przez kompilator (w sensie: zbudowalo sie)
 ktos rzucal jeszcze okiem czy to dziala. Musze przyznac ze za kazdym
 razem kiedy robie upgrade odczywam delikatny niepokoj - co teraz
 przestanie dzialac? Np 3 upgrady temu dzialay ikonki w KDE (nawet ladne
 byly, nie powiem). Potem przestaly - ergo sa te stare.
 Gdzies slyszalem takie motto: "PLD jest jak pudelko czekoladek, nigdy
 nie wiesz co przestanie dzialac po kolejnym uaktualnieniu pakietow".
 I cos w tym qrde jest niestety :(

--
Cezar Cichocki                            CYBER Service
Prezes                             http://www.cs.net.pl