rozdział X11R6

Rafal Cygnarowski rbuilder w pers.pl
Pią, 29 Lis 2002, 10:39:42 CET

W liście z pią, 29-11-2002, godz. 07:31, Michał Margula pisze:

> Czyżby FHS? Ja osobiście popieram, bo rozdziela to burdel xowy od konsolowego.
a co nas FHS w zasadzie obchodzi? Gdyby sie tak wszyscy FHS trzymali to
nie bylo by tej dyskusji...

Sam nie wiem czy to dobry pomysl pozbyc sie /usr/X11R6,
ale z pewnoscia budowanie pakietow byloby znacznie latwiejsze.
Koniec klopotow %{_includedir}... nie dalej jak 5 min. temu
przenosilem pliki z /usr/X11R6/share/omf do /usr/share/omf...
A tak... bylby swiety spokoj...

--
Rafal Cygnarowski <rbuilder w pers.pl>