rozdział X11R6

Rafal Cygnarowski rbuilder w pers.pl
Pią, 29 Lis 2002, 13:12:32 CET

W liście z pią, 29-11-2002, godz. 12:55, Michał Margula pisze:

> Jak już uzasadnisz, że to nie ma sensu, to przerobisz te n (gdzie n to liczba
> trzycyfrowa) pakietów? :)
nie powinno to byc takie trudne... gorzej byloby w druga strone ;)

%define _prefix /usr/X11R6 do kasacji
/usr/X11R6 -> /usr

pozostaja jakies niedociagnieca w patch-ach...

jesli zapadnie taka decyzja to ja pomoge

ps. gdzie beda ladowaly nowobudowane pakiety: ac czy nest?
--
Rafal Cygnarowski <rbuilder w pers.pl>