Ocaml [jeszcze raz]

Cezary Kaliszyk ck189400 w zodiac.mimuw.edu.pl
Pią, 29 Lis 2002, 13:16:35 CET

Po pierwsze (już pisałem) ocaml-emacs instaluje skrypty nie tam gdzie trzeba.

Po drugie w żadnym pakiecie od ocamla nie ma nagłówków biblioteki
standartowej. (W lib-source są .ml ale nie ma .mli). Pliki .mli powinnny
być najlepiej w pakiecie ocaml lub ocaml-devel

Czy ktoś jest odpowiedzialny za te pliki i się tym zajmuje, czy mam sam
zmienić ocaml.spec i zostanie włączony?

Cezary Kaliszyk