rozdział X11R6

Pią, 29 Lis 2002, 16:51:06 CET

On Fri, 29 Nov 2002, Michał Margula wrote:

> Się uczepiliście. Taka hierarchia była od zawsze i nikomu nie przeszkadzała.
> Ja osobiście wolę taką, chociażby ze względów wygody.

Wygody mówisz ?
Jakoś nie widzę tej wygody :)
To jest poprostu tylko rozdzielenie które de facto nie powoduje
funkcjonalnie niczego więcej. Jest to zaszłość z czasów kiety systemu
rządzania oprogramowaniem dość mocno kulały i/lub kiedy wogóle ich nei
było :)

W sumie nie widzę niczego złego w *kompletnym* pozbyciu się /usr/X11R6.
Jest to na pewno coś co upraszacza ogólną hierarhię katalogów.
Kwestji w tym, że jeżeli ma być to zrobione to musi to być konsekwentne
do końca. Do /usr jak i do /usr/X11R6 zagląda się dosć ządko. Wydłuzenie
listy plikół przehowywanych w /usr/bin nie będzie też meić dużego wpływu
na wydajnosć całosci.

Na pewno teraz jest to najlepsza pora na ustalanie takich zmian (przed
faktycznym rozpoczęciem zmian do Ac).