sodipodi 0.28

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w alpha.net.pl
Pią, 29 Lis 2002, 18:22:15 CET

On Fri, 29 Nov 2002 17:35:03 +0100
ZyTeK <zytek-pld w abomb.one.pl> napisał(a):

> Patrz:
> /home/users/dzeus/tmp/sodipodi-0.28-root-dzeus/usr/X11R6/share/appl
> nk/G raphics/*
>
> Widzisz to: G<spacja>raphics
>
> Może to to ?

Nie to, tam spacji nie ma, źle wkleiłem po prostu. Problem w tym, że nie
jest tworzony plik sodipodi.desktop, który przy tworzeniu paczki
powinien być w podanej lokalizacji, a nie jest. Nie wiem jak to
rozwiązać.
--
Dzeus