Zchrzaniony aumix

Cezar Cichocki cezar w cs.net.pl
Pią, 29 Lis 2002, 18:48:33 CET

VTAM!

On Fri, Nov 29, 2002 at 05:12:25PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
[...]
> Cezar chcesz poprawić sam ten błąd czy tylko tak palce ścierasz ?

 Nie no, sorry ze nie poprawilem ale mialem dzis mlyn. Wiesz ze obce mi
 jest krytykanctwo, bardziej staram sie dzialac konstruktywnie.
 Natomiast co do uwag zwiazanych ze stabilnoscia to byc moze temat na
 oddzielny watek - jakies QCenter (Quality Center) by sie przydalo.
 Mamy juz w PLD security team - moze by i w QC pojsc? Bo takie bugi sa
 dla pld teamu szybko rozwiazywalne, a ludki z zewnatrz moga sobie na
 tym zeby lamac. Jezeli PLD ma byc rzeczywiscie "dla kazdego" to wersja
 stabilna MUSI byc STABILNA - ergo bez "niespodzianek". Natomiast ktos
 instalujacy sobie wersje rozwojowa wie co robi (przynajmniej tak
 zakladam) i tu moze byc pelna dzikosc serca. Nawet o tym ostatnio z
 Marcinem Bohosiewiczem gadalismy.

> kloczek

p.s. Tak dlugo jak to jest padniety aumix to mniej boli. Gorzej jak sie
kiedys komus reka na waznym pakiecie omsknie...
p.s.2. Zglaszam sie na ochotnika na krolika doswiadczalnego! Mam ten
komfort ze jak cos dupnie to moge isc do Qboosha po pomoc ;)

--
Cezar Cichocki                            CYBER Service
Prezes                             http://www.cs.net.pl