Zchrzaniony aumix

Robert R. Wal rrw w hell.pl
Pią, 29 Lis 2002, 21:48:22 CET

On 02.11.29 Tomasz Kloczko pressed the following keys:

> On Fri, 29 Nov 2002, Robert R. Wal wrote:
> [..]

> Zapewne .. albo od zawrtości ~/.galeon. Tylko szczerze mówiąc nie wiem
> kompletnie co robić ze zgłsozeniami błędów których za Chiny nie daje mi
> się powtórzyć (?).

Np. napisać do zgłaszającego, że nie możesz powtórzyć? Mógłbym Ci wtedy wysłać
zawartość mojego ~/.galeon. Bo chyba nie chcesz mi powiedzieć, że mam
wykasować .galeon i wystartować go na czysto i.e. wysiąść i wsiąść ew.
zreinstalować.

Robert

PS. A żeby Cię zadowolić, zrobiłem co następuje:

8<---
[21:42] [rrw w roo/home/users/rrw]
0> mv ~/.galeon/ ~/.not-really-galeon

[21:42] [rrw w roo/home/users/rrw]
0> galeon
GConf Error: Configuration server couldn't be contacted:
 Adding client to server's list failed, CORBA error: IDL:omg.org/CORBA/COMM_FAILURE:1.0
8<---

Jakby się komuś chciało sprawdzić, to do listu jest doklejony jest efekt pracy rpm -qa|sort
na tym komputerze. (ten system to jest czyściutki pld, który powstał
przez regularne aptowanie z:

rpm http://ftp.pld.org.pl/dists ra/apt/i686 base updates supported

--
Bastard Operator From 149.156.96.35