misiek: rc-scripts rc.shutdown,1.19,1.20

Sob, 30 Lis 2002, 02:04:51 CET

On Sat, 30 Nov 2002, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> On/Dnia Sat, Nov 30, 2002 at 12:15:24AM +0100, Tomasz Kłoczko wrote/napisał(a)

> Jakim cudem w obecnej sytuacji?

Chodzi o to że to co jest rc.shutdown można by niemal w całości przenieść
na {0,6}K tak żeby ostani z kawąłków z teg skryptu z tych poziomów zamykał
system ale żeby w razie czego pzrez stopowaniem/rebootem dało się
wstrzelić na pośrednim poziomie wyłacznie np. UPS-a. W tym wyapdku na K98
(raczje a nie 99) mogłoby być wołane wyłacznie UPS-a. W sumie możnaby
/etc/rc.d/rc.shutdown przenieść na /etc/rc.d/init.d/reboot. W nagłówku w
tym skrypcie trzebaby dodać:

# chkconfig: 6 - 99

Czyli sytuacja wróciłaby do stanu dość podobnego jaki kiedyś już był.
Dodatkowo pojawić mógłby się nieco różniący się od reboot skrypt halt.

Znaczy się powyższe to mniejwiecej zarys bo szczegóły mogą nieco odbiegać
od tego co napisałem (wymagałoby ot nieco jeszcze pzremyslenia choć ten
kierynek zmian wydaje się raczej właściwy).