Zlot developerów 13-15 XII 2002, Warszawa

Marzena Kamecka skobelek w sokrates.mimuw.edu.pl
Sob, 30 Lis 2002, 17:03:05 CET

> 1. Czy to jest ten zlot (c) by Skobelek czy jakiś fork?

hmm wydawalo mi sie ze przeze mnie i myslalam ze mam reke na pulsie ale
hmm wyrwalo sie to spod kontroli i nastepnym razem bede ciac lapki jak bez
mej wiedzy bedzie sie cos dzialo poniewaz mialam duzo zgloszen ze ludzie
nie rozumieja co sie dzieje ze ja najpierw mowie o zlocie i nie wiem ze
ktos cos robi. To wyszlo bez sensu. Pytali o liste a ja zgodnie ze swa
wiedza wtedy mowilam ze liste dopiero pisze (bylam w trakcie jej
towrzenia) i odsylalam ludzi w kosmos.

Za niedogodnosci przepraszam to nie z mej winy

Skobi