Zlot developerów 13-15 XII 2002, Warszawa

Michał Margula alchemyx w uznam.net.pl
Sob, 30 Lis 2002, 18:10:37 CET

Dnia sob 30. listopad 2002 17:49, Cezar Cichocki napisał:

>  Ano :) I to zdaje sie juz 2 dni temu :)

A ja wtrącę się z prywatą ;-)

Czy ktoś ze Szczecina jedzie?
Czy ktoś dysponuje noclegiem lub wie gdzie go znaleźć (obie opcje oczywiście
odpłatne). Jeśli nie, to zawsze mogę z piątku na sobotę przyjechać i z soboty
na niedzielę wrócić :)
Czy znbany jest konkretny plan tego co się będzie działo (kiedy najlepiej
przyjechać)?
Czy ktoś znający Wawę będzie robił za przewodnika? :)

Aktualnie jestem na etapie zastanawiania się czy jechać.

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, http://alchemyx.uznam.net.pl/ +)