upgrade po latach

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Sob, 30 Lis 2002, 20:04:08 CET

Dzisiaj miałem okazję robić upgrade systemu PLD, który nie był ruszany już
prawie... 2 lata (w Boże Narodzenie 2 lata temu był postawiony).

1. brakuje triggera w rc-scriptach na /etc/sysconfig/network - w starszych
było tam NETWORKING= , natomiast w nowszych jest rozbite na IPv4 i IPv6

2. pam-pam_tcpd powinien być na 1 płytce w instalatorze. (done)

3. może brakowało jakichs obsoletes, ale ze wzgledu na moja niecierpliwosc
oraz brak kompletu plytek pousuwalem kilka rzeczy. Takich troche smieci.

Ogólnie wyszło naprawdę znacznie lepiej niż myślałem :)

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...