gnome-vfs

Grzegorz Golawski grzegol w pld.org.pl
Sob, 30 Lis 2002, 21:31:41 CET

Po ostatnich zmianach prefiksów w niektórych pakietach gnome2.1 w menu
przestało być widocznych kilka aplikacji oraz preferencje.
Doszedłem do tego, że jest to wina gnome-vfs2. Pakiet ten budowany jest
z prefiksem /usr i plików .desktop szuka w tym właśnie katalogu. U nas
jednak większość, jak nie wszystkie aplikacje gnomowe instalują plki
.desktop w katalogu /usr/X11R6/share/applications.

Rozwiązania widze 2:
1. Przenieść wszystkie gnomowe pliki desktop do /usr/share/applications
2. Poprawić gnome-vfs2 tak aby szukał tych plików także w katalogu
   /usr/X11R6/share/applications

Dla mnie rozsądniejsze wydaje się 2 rozwiązanie (wystarczy prosta łatka).
Jak nie będzie innych propozycji to tak właśnie zrobię.

--
$+>>  Grzegorz Goławski  <<+$