Announce - to co?

Lukasz Jachowicz honey w ep09.kernel.pl
Wto, 1 Paź 2002, 09:40:21 CEST

hmm, 1.0 za pasem. To ja chcialbym wiedziec, kto jeszcze ma jakies uwagi
co do announce'a. Oprocz tego potrzebuje odpowiedzi na pare pytan (jesli
oczywiscie zgadzamy sie na PLD_1.0.Announce.2ndVersion.txt dostepne w
cvsie):

1. w przyblizeniu ile _programow_ (nie - pakietow) ma PLD?
2. na jakich architekturach dziala?
3. czy mamy soft pocztowy wspierajacy "podpis cyfrowy" zgodny z ustawa?
4. ilu mniej wiecej developerow jest?
5. czy jest jakis adres kontaktowy typu press(at)pld.org.pl, info w pld albo
cus?

Wiem, ze wiekszosc tych informacji "lezy w sieci", ale moja komorka juz
ledwo dyszy :)

tia,
h.
--