STBR i nie tylko

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Wto, 1 Paź 2002, 10:35:11 CEST

On Tue, 1 Oct 2002, Daniel Mróz wrote:

> ps -C | grep '[g]pm'

To nic nie da bo skrypt, który to wywołuje też nazywa się gpm, więc zawsze
zwróci 0. Rozwiązanie już znalazłem: ps -p `pidofproc gpm`

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)