Announce - to co?

Lukasz Jachowicz honey w ep09.kernel.pl
Wto, 1 Paź 2002, 12:14:39 CEST

On Tue, 1 Oct 2002, Cezar Cichocki wrote:

>  Warto by było wyznaczyć jedną osobę jako contact-point dla prasy.
>  Dzienikarze mają to do siebie że lubią zadawać pytania... ;)
>  Przydało by się żeby to była osoba nie tylko kompetentna technicznie
>  ale też potrafiąca "mówić ludzkim głosem" (tzn zrozumiałym dla nie
>  technokratów).

>  Honey - jak byś się czuł w roli ochotnika? ;)

Ja wiedzialem ze tak bedzie... ha ha... ja wiedzialem, ze tak bedzie :)

Moge sie podjac tego zadania pod jednym warunkiem - ze bede mogl liczyc na
wasza pomoc przy szukaniu odpowiedzi. Badz co badz, sciaganie calego PLD
przez komorke zeby cos sprawdzic przecietnie mnie bawi ;)  Ale jak dobrze
pojdzie, za dwa miesiace bede mial wreszcie stale, a jak zle - to juz za
tydzien ;)

h.
--
http://7thGuard.net/