STBR przed 1.0!

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Wto, 1 Paź 2002, 16:47:14 CEST

On Sun, Sep 29, 2002 at 11:49:28AM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Jeszcze jedno: zamierzam wyrzucić z ftp cyrus-imapd:
> - jest kompletnie skopany (w zasadzie do niczego się nie nadaje obecnie),

Nie jest kompletnie skopany a jedynie nie zawiera drop-in konfiguracji.
Po zainstalowaniu trzeba skonfigurować i ładnie działa.

> - ma dziury które poprawiono w wersji 2.1.x i użycie której to wersji
>   związne jest z przejściem na nowego cyrus-sasl 2.1.x.

cyrus-sasl 2.1.x pociąga za sobą trochę oprogramowania w wersjach
rozwojowych (np. postfix-snapshoot, sendmail+patch).
Nie wiem co z OpenLDAP, ale raczej 2.0.x nie zadziała z saslem 2.1.x
A OpenLDAP 2.1.x to jeszcze beta i znów kolejne bety innych programów za
sobą ciągnie.

Pozdrawiam
--
Artur Frysiak