avifile i divx 5

Bartosz Jakubski migo w supernet.com.pl
Śro, 2 Paź 2002, 10:05:14 CEST

Dnia 02 paź o godzinie 09:23:52 +0200, Blues napisał(a):

> Tylko, że to jest dużo mniej wydajnie realizowane...

Och, ffmpeg jest za to dużo bardziej wydajny. Z pp udało mi się raz
nawet osiągnąć 20% obciążenia procesora. Bez pp mam 10%. Duron 1200.
Naprawdę _mi_ to zwisa.

> Twój wybór...

Nie wybór, tylko konieczność - miałem za słaby procesor. Zresztą
używając divx4linux to w ogóle nie mogłem sobie pooglądać.
Dalej twierdzisz, że 'suxx na potęgę'? Jakieś konkrety?

Ja tylko domagam się nie siania herezji typu: 'mplayer bez divx4linux
ssie', 'używając ffmpeg nie mam postprocessingu', 'bez postprocessingu
filmy "suxx na potęgę"'.
--
-- .- Bartosz Jakubski  ------------------- Sosnowiec -. --
-- |  Free Software is a matter of liberty, not price  | --