co zostało do 1.0 ?

Śro, 2 Paź 2002, 11:13:45 CEST

On Wed, 2 Oct 2002, Michał Kuratczyk wrote:

> Od 29 marca (ponad pół roku) na FTP leży zwalone gnome-vfs.
> Najprostsze rozwiązanie, to powrót do wersji 1.0.3.

No i kto tego nie ruszył ? Ja nie uzywam nautilusa więć o tym nie
nie staram się pamietać.
Po za tym cojamniej dwa razy mówiłem że w worku leży wersja z RH która
wiadomo że ma parenaście patchy i która (także) wiadomo że nie ma kłopotów
z tym co było opisywane.
Poprostu nie ruszył i najwidoczniej nikt nautilusa także nie używa
(prawda li to ? :).