perl zjechany.

Śro, 2 Paź 2002, 12:00:44 CEST

[...]
> Uruchamianie sudo /bin/rpm --upgrade -vh --root / --noorder...
> błąd: niespełnione zależności:
>         perl-ldap < 0.26 jest w konflikcie z perl-Authen-SASL-2.02-1
> Wystąpiły błędy podczas instalacji
>
> 1) nie, nie poprawię tego sam. nic się nie znam na perlu;
> 2) nawet jakbym jakimś cudem naprawił to, to i tak zaraz ktoś się
> doczepi że źle zrobione
> 3) nie, nie próbowałem z CVS'a.
> <kij w mrowisko>
> 4) wogóle to mogę się o skrzynkę założyć że ktoś kto dłubał w perlu
> ostatnio sprawdził tylko czy się to coś kompiluje, nie sprawdzając
> [...]

Przegralbys.
Ten ktos sprawdzil, ze sie upgrejduje, tylko ze:
- aby skompilowac nowy perl-ldap, trzeba zainstalowac perl-Authen-SASL
- aby zainstalowac perl-Authen-SASL trzeba wywalic stare perl-ldap
  (wywalajac przy okazji stary perl-ldap i lamiac zaleznosc w perl-*
  lub wywalajac polowe pozostalych perl-*)

Biorac pod uwage, ze na builderach instalowane jest w zasadzie tylko
oprogramowanie z glownego ftp (nie z test) ciezko to zrobic nie lamiac
chocby na chwile zaleznosci.

Problem by rozwiazalo posrednie repozytorium, gdzie udostepnione by byly
pakiety dla builderow, ale niekoniecznie spelnione wszystkie zaleznosci.

Po prostu problem natury organizacyjnej.

  phone (48)(58) 347 14 61