SPECS: screen.spec (HEAD) [krolik]

Śro, 2 Paź 2002, 12:23:16 CEST

On Wed, 2 Oct 2002, Jakub Bogusz wrote:
[..]
> Tu są dwie rzeczy:
> 1. sekwencje do komunikowania się z terminalem, na którym screen jest
> uruchomiony, muszą być brane dla $TERM z chwili uruchomienia screena
> (i to aktualnej instancji, a nie za pierwszym razem); natomiast
> sekwencje do komunikowania się z programami uruchomionymi na screenie
> muszą być brane dla TERM==screen. I chyba w drugim punkcie patch coś
> chrzani.
>
> 2. Zupełnie bez zakodowanych sekwencji się nie da ze względu na dwa
> tryby dla strzałek i keypada ("normal" i "application"). W bazie
> [...]

Dobra sprawa jest i tak do odłożenia na jakiś czas (jak będzie trochę
luźniej). Wiem tylko tyle, że screen z tym patchem na xterm-color działa
lepiej (musiałbym wyłączyć w swoim screenie tego patcha żeby porównać co
konkretnie). Per analogia myślałem że skoro na xtem-color działa lepij to
na  reszcie też musi być podobnie .. nie było.
Zapewne po zrobieniu zestawienia co działa co nie działa z patchem i bez w
jakich warunkch dałoby się wychwycić jakieś korelacje które wskazałyby
kierunek poszukiwań dalszych błędów. Kiedyś i tak do tego lepiej przysiądę
bo IMHO jednak to powinno dać się zrobić wyłącznie w oparciu o opisy
terminali z bazy.

Newer majnd .. sprawa nie jest na teraz.