co zostało do 1.0 ?

Śro, 2 Paź 2002, 12:47:45 CEST

> Wszystko co jest w gnome2 ma poprawne omf'y

Nie mamy gnome2 w ra. Inne ?

> Lepiej poprawić omf'y albo olać to, a nie psuć scrollkeepera który
> dobrze działa.

Na 1.0+ masz racje (wlaczajac w to 1.1).
Ale jakos by to trzeba wyciszyc dla ra.
Zmienianie 10 pakietow, gdy mozna jeden mi sie nie podoba.

> Scrollkeeper teraz zaczął je weryfikować.

Tzn. wczesniej tez byly wymagane w dokumentacji, tylko nie weryfikowane?
Ciekawe czemu wszyscy je olewali ... ?

  phone (48)(58) 347 14 61