PLD 1.0 -- skoordynujmy sie

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Śro, 2 Paź 2002, 13:21:32 CEST

Dnia wto 1. październik 2002 14:50, Tomasz Kłoczko napisał:
> On Tue, 1 Oct 2002, Artur Flinta wrote:
> [..]
> Pine ma kiepskie wsparci do ispella :>

Kiepski argument. Z tego co pamiętam, jak poznawałem się z Linuksem to
używałem Pine. I tam można było zmienić pico na vi. Więc równie dobrze,
możnaby zamienić to na vim.ispell. Jeszcze tylko:

echo 'noremap <F7> :set language=polish<CR>:spell on<CR>
noremap <F8> :spell off<CR>'  >> /etc/vim/vimrc

...i możesz spodziewać się pełnej skrzynki gratulacji za wciskanie F7 i
poprawianiu wyboldowanego tekstu ;)

--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org>