[MBT] new entry in pkggdm "gdm uruchamiany z rc.d nie działa"

Śro, 2 Paź 2002, 22:17:12 CEST

On Wed, 2 Oct 2002, Michal Margula wrote:

> Ja się zgubiłem w całej dyskusji, więc...
>
> - okazuje się, że winnym jest gdm?

Ano.

> - jeśli tak, to jak to poprawić lub ewentualnie kto to poprawi?

Michał .. zapisz się na commit listę choćby generoana ze zmian w SPECS
yo będziesz wiedział na bierząco c się zmienia ;)

Jakieś dwie minuty po tym liście poprawiłem co trzeba i zaraz po tym gdm
poszedł do przebudowanaia. Poprawiona wersja jest w obecnie jeszcze /test
:)