[MBT] new entry in pkg gdm "gdm uruchamiany z rc.d nie działa"

Śro, 2 Paź 2002, 22:27:53 CEST

On Wed, 2 Oct 2002, Michal Margula wrote:

> Ale doprowadzimy do sytuacji, że ktoś mając taki template, stworzy sobie
> z niego skrypt, do którego dowali wszystkie polecenia. Czyli krótko
> mówiąc odtworzy rc.local ;].

Przyjrzałem się temu co mamy bo to co do tej pory pisałem w tym wątku
pisałem na pdstawie tego co o tym pamietałem (a rc-scripts krystalizowało
się tak faktycznie już ponad trzy lat temu :)

W tej chwili mamy już tak, że jawnie rc.local nie jest juz nigdzie wołane
i wykorzystywany jest tylko kod szeregiujacy skrypty na podstawie dowiązań
{S|K}<lvl><service> wśród których są {S,K}99local. Jedyne co mżnaby tu
jwanie zmienić to przenieść /etc/rc.d/rc.d/rc.local do
/etc/rc.d/init.d/rc.local bo teraz /etc/rc?.d/{S,K}99local wskazują na
../rc.local.

Czyli byłaby to li tylko zmina oblicznna na wyprasowanie ostaniej fałdki
:) Tego typu zmiana de facto za dużo już sama w sobie nic nie zmieni :) W
sumie /etc/rc.d/init.d/rc.local (czy poprostu local) mógłby być nawet
gotowym szablonem do robienia ręcznie kolejnych ad choc potrzebnych
kawałków.