Nautilus, Gkrellm, Sawfish - spostrzezenia

Bartosz Taudul wolf42 w wp.pl
Pią, 4 Paź 2002, 18:51:59 CEST

On Fri, Oct 04, 2002 at 04:37:20PM +0200, Daniel Mróz wrote:
>    Nautilus ma chyba jakies problemy z samym soba: zamiast ikonek na
> pulpicie sa pliki traktowane jako dokument tekstowy (np. "Katalog
> domowy"). Sprawa byla zglaszana kilka razy na pld-devel i pld-users
> (szukalem rozwiazania w archiwum).
W bojach z GNOME2 kluczowy okazał się pakiet gnome-mime-data.

>    Gkrellm wskazuje zerowy ruch na eth0 (pomimo, ze w tym samym czasie
> cos intesywnie sciagam z sieci) oraz 0 zalogowanych uzytkownikow
> podczas, gdy mam odpalone 3 konsole tekstowe.
SOA#1. Pewnie jakieś sekjurity patche w standardowym jajku.

>    Czy to normalne, ze przy Sawfishu proces `rep' zajmuje niemal 100%
> czasu procesora?
Sawfish jest zrąbany.

wolf
--
  Bartek   .  - No chyba, że w poniedziałek chcecie, ale w poniedziałek
  Taudul   :    trzeba odpocząć po sobobie i niedzieli...