zwalony galeon/mozilla

Robert R. Wal rrw w hell.pl
Nie, 6 Paź 2002, 00:40:27 CEST

On 02.10.06 Adam Gorzkiewicz pressed the following keys:

> Dnia sob 5. of October 2002 23:22, Rafał Kleger-Rudomin napisał:
> (...)
>
> Nie - to po prostu bardzo mlody projekt i na razie jest do d...

Może ktoś w takim razie wie jak wyłączyć obsługę flasha?

Jak nie mam zainstalowanego plugina do flasha to bez przerwy muszę
cancelować dialogi z pytanie ,,do you want to install flash plugin'',
pomimo tego, że mam zaznaczone ,,never ask to download plugin'' i
ustawioną odpowiednią opcję w konfigu.

Jak mam zainstalowanego plugina, to w about:plugins pokazuje m.in. opcję
enabled przy pluginie, ale nie pokazuje jak można to ustawić na
disabled.

Nie lubię flasha, na razie nie znalazłem dla niego żadnego pożytecznego
zastosowania, a coraz bardziej mnie wkurzają bannery we flashu wagi
superciężkiej, które na dodatek potrafią mi o czwartej nad ranem
zagwizdać jakąś debilną melodyjkę, kiedy po oglądaniu cichego filmu
kolumny mam ustawione na full.

Jak się tego kurestwa pozbyć w galeonie, tak żebym nie musiał co chwila
klikać, że naprawdę nie chcę ściągnąć flash plugina?

Robert

--
Bastard Operator From 149.156.96.35