mysql init

Nie, 6 Paź 2002, 16:07:05 CEST

Witek Kręcicki <adasi w grubno.da.ru> writes:

> Do poprawki: nie chce niczego skopac wiec niech ktos kto sie 'zna troche
> bardziej'<TM> to zrobi. Chodzi o to ze mysql musi byc startowany przed
> demonami pocztowymi, ktore sa na S80 (tpop3d, exim). tpop3d w trybie mysql
> musi miec odpalonego mysql'a przed swoim startem, inaczej kicha
Hm, u mnie mysql startuje po eximie i tpop3d, oba używają mysqla
i jakoś kichy nie ma choć owszem - lepiej by było gdyby mysql startował
wcześniej.

Wystarczy jak zmienisz
# chkconfig:    2345 84 25
na np.
# chkconfig:    2345 70 25

Dobrze to ujednolicić również w postgresie (te same wartości 70 25).

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm w sse.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux