inetdaemon

Nie, 6 Paź 2002, 19:17:09 CEST

On Sun, 6 Oct 2002, Radosław Kintzi wrote:

> Sprawdziłem: na inetd powyższa konfiguracja działa poprawnie (tzw.
> w obu przypadkach uniemożliwia połączenie). Znaczy to tyle, że tcpd
> z tcp_wrappers działa poprawnie a rlinetd nie. Ciekawe dlaczego? Ktoś
> już słyszał o czymś takim?

Zdaje się że rónica wynika z tego że rlinetd używa nazw z services, a
inetd używa nazw plików wykonywanych od poszczeółnych usług i jakoś to
pzrekazyje do środowiska tcp_wrappers (jakieś dwa alata temu już
coś o tym było ale nie pamiętam szczegułów).

> To jak z tym będzie? To pytanie do SecTeamu.

Wsensie że nie jest to jednolicie w inetd i rlinetd ?
To jest poprostu byk :)