instalacja na laptopie

Radoslaw Kojdecki radek w media-com.com.pl
Nie, 6 Paź 2002, 22:53:54 CEST

On 4 Oct 2002, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> w momencie wykrycia sieciówki przez pcmcia odpalany jest skrypt
> /etc/pcmcia/network z odpowiednimi opcjami powodujący
> ifup sieciówka boot
> co załatwia sprawę.
>
> Jest to po to tak zrobione, żeby obsługiwać hot-plug.

Ale zle obsluguje obecnosc sieciowki przy starcie. Po odpaleniu
wszystkiego trzeba ifup eth0 lub wyciagnac i wlozyc sieciowke.

Radek
Media-Com Sp. z o.o.                       43-100 Tychy, ul. Długa 19
http://www.media-com.com.pl/           e-mail : info w media-com.com.pl