inetdaemon

Radosław Kintzi lists w eth0.prv.pl
Pon, 7 Paź 2002, 00:07:10 CEST

On Sun, Oct 06, 2002 at 10:30:02PM +0200, Radosław Kintzi wrote:

> To nie inetd jest do poprawienia tylko tcpd. inetd nic nie wie o plikach
> hosts.(allow|deny). Widze dwa rozwiązania:
> 1. Poprawić tcpd tak by brał dodatkowy parametr.
> 2. Przerobić /etc/sysconfig/rc-inet.script tak by tworzył gdzieś linki z
>    $DEAMON  do $SERVICE_NAME a następnie generując inetd.conf używał
>    tych linków zamiast $DEAMON
>
> Pierwsze rozwiązanie jest trudniejsze i tymczasowe do zmiany wersji tcpd
> (chyba, żeby ktoś przeforsował taką zmianę u źródeł)
Jest jeszcze trzecia możliwość: można by generować automatycznie pliki
host.(allow|denny). Dużo jest programów, które korzystają z tych plików?
Dwa już znamy: tcpd i rlinetd. Pakietów wymagających libwrap jest bardzo
dużo np: galeon. Po co mu to? Co tak naprawdę robi libwrap?

Pozdrawiam,
Radosław Kintzi

--
mailto:redek w eth0.prv.pl