pppd i capiplugin

Radosław Kintzi lists w eth0.prv.pl
Pon, 7 Paź 2002, 12:27:17 CEST

On Mon, Oct 07, 2002 at 11:53:52AM +0200, Jakub Bogusz wrote:

> W specu jest "make ... CFLAGS=..." - to działa trochę inaczej.
Oczywiście. Dzięki, coś mi to wczoraj umknęło.
Najwygodniej byłoby poprawić Makefila, co by robił:
CFLAGS= $(CFLAGS) -Wall....
ale make na to nie pójdzie (zmienna rekurencyjna), będzie więc
CFLAGSp = ...

Przy okazji:
Jak w specu rozpoznać wersje innego pakietu. pppdcapiplugin zależy od
wersji pppd. Na razie zaszyłem tą informację na sztywno.
Nie wiem czy wogóle jest sens robić to inaczej. Oba rozwiązania mają
wady.

Pozdrawiam,
Radosław Kintzi

--