icewm - nie dziala

Marcin Wojtczuk fastviper w telkab.pl
Wto, 8 Paź 2002, 20:24:22 CEST

W liście z wto, 08-10-2002, godz. 20:16, Marcin Bohosiewicz pisze:
> SOA#1 (dla kde3) i to i na ix86 i na ppc.
> To drugie dzialalo poki dysk nie wyzionął ducha...

Zdajesz sobie sprawę, że gdyby nikomu nie działało, nie wysilałbym się,
żeby Wam o tym przypomnieć ? ;-)
_Niektórym_ nie działa. Mi nie, zapewne z powodu starych pakietów, ale
kolega ma aktualizowany codziennie system i także mu nie działa
poprawnie. Ale, ok zamilknę - i tak gnome rulez ;>
--
 [ FastViper@  telkab   .pl ][ http://www.stringi.com/viper/ ]
 [  Zanim mi odpowiesz, przeczytaj: http://rtfm.bsdzine.org  ]