inetdaemon

Pon, 7 Paź 2002, 15:40:16 CEST

On Sun, 6 Oct 2002, Radosław Kintzi wrote:
[..]
> To nie inetd jest do poprawienia tylko tcpd. inetd nic nie wie o plikach
> hosts.(allow|deny). Widze dwa rozwiązania:
> 1. Poprawić tcpd tak by brał dodatkowy parametr.
> 2. Przerobić /etc/sysconfig/rc-inet.script tak by tworzył gdzieś linki z
>    $DEAMON  do $SERVICE_NAME a następnie generując inetd.conf używał
>    tych linków zamiast $DEAMON
>
> Pierwsze rozwiązanie jest trudniejsze i tymczasowe do zmiany wersji tcpd
> (chyba, żeby ktoś przeforsował taką zmianę u źródeł)

Nie podoba mi się to rozwiązanie. Poprostu zamiast tworzyć kolejne byty
(dowiązania) tzreba to tak zrobić żeby poprawka tego typu kombinacji nie
wymagała.

Przypomne co do dowiązań, że wogóle kazde miejsce gdzie występują
dowiązanai jest do pzrejzrenia i poprawienai w ten sposób żeby takie
rzeczy nie były potrzebne. Dodtyczy to min. dowiązań do SONAME w przypadku
modułów (jak tio było poprawiane w kde*).