http://buildlogs.pld.org.pl

Grzegorz Godlewski ggodlewski w wi.ps.pl
Pon, 7 Paź 2002, 16:54:05 CEST

> BTW. Masz zamiar sie zajmowac rozwojem interfejsu ?
Owszem brakuje mi paru opcji.

> 1. Sprawdzic, dlaczego netscape nie lamie linii miedzy okienkiem formularza
>    a przyciskiem, a np. galeon i IE lamia
oj, nie uzywam :)

> 2. dodac kolumne z Lp. ( jak to po en bedzie... ?). Czasem sie latwo zgubic
po en to chyba No. :)

> [...]
>    lewej)
> 4. dodac pod obecnym formularz na ustawienie cnt. Umozliwic ustawienie
>     "unlimited" ( jako 0 ? )
> 5. pozwalac na (alternatywne) zwiekszenie precyzji podawanego wieku logu.
> 6. poszukiwanie logow wg maski [ tu nie mam pomyslu, jak sie wciac w to
>    co jest]
> 7. tabelka dla logu/pakietu podajaca wyniki ostatnich budowan danego pakietu
>    na roznych builderach
> 8. Umozliwic stopniowe wyswietlanie pozycji zanim wszystko sie dociagnie,
Zamierzam troche rozbudowac wyszukiwarke, bo dostaje szalu szukajac, czy dany
pakiet poszedl juz na buildery.
No i az sie prosi, zeby wywalic ten HTML na jakies szablony.

> BTW. na dzis, to tylko ppc w ra nie zrzuca rpm-ba...
Hmm, dziwne... Pewnie to xml'owe "br/"

--
/ Grzegorz Godlewski                                                       /
\ Mail: ggodlewski w wi.ps.pl         Jabber JID: grzesiek w jabber.pld.org.pl \