http://buildlogs.pld.org.pl

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Pon, 7 Paź 2002, 16:53:32 CEST

On Mon, Oct 07, 2002 at 04:45:19PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> [...]
>
> 1. Sprawdzic, dlaczego netscape nie lamie linii miedzy okienkiem formularza
>    a przyciskiem, a np. galeon i IE lamia
> 2. dodac kolumne z Lp. ( jak to po en bedzie... ?). Czasem sie latwo zgubic
> 3. przenosic raz ustawione &cnt=... rowniez przy zmianie buildera (tabela po
>    lewej)
> 4. dodac pod obecnym formularz na ustawienie cnt. Umozliwic ustawienie
>     "unlimited" ( jako 0 ? )
> 5. pozwalac na (alternatywne) zwiekszenie precyzji podawanego wieku logu.
> 6. poszukiwanie logow wg maski [ tu nie mam pomyslu, jak sie wciac w to

IMHO po "Log File [sort]" taki input box "Filter: _____ [OK]" (regexp).
To chyba częściowo rozwiązuje problem z cnt=, bo albo się patrzy na
ostatnie logi, albo szuka konkretnego.

> 7. tabelka dla logu/pakietu podajaca wyniki ostatnich budowan danego pakietu
>    na roznych builderach
> 8. Umozliwic stopniowe wyswietlanie pozycji zanim wszystko sie dociagnie,
>    nie jestem pewien czy sie da...

To chyba tylko przy cnt= > 100 :) Nawet na moim badziewnym łączu
kilkaset pozycji szybko się ładuje.

ps: ja też tylko jako pomysły :)

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h